8 jasných znakov, ktoré hovoria, že je toho na vás priveľa a ste preťažený.  Ak na sebe pozorujete toto, mali by ste spomaliť.

8 jasných znakov, ktoré hovoria, že je toho na vás priveľa a ste preťažený. Ak na sebe pozorujete toto, mali by ste spomaliť.

22.1.2018 0 Od admin

V dnešnej dobe ľudia žijú oveľa rýchlejším tempom ako kedysi. Toto tempo nás núti byť v neustálom strese. Často krát sa dostávame do začarovaného kruhu, z ktorého jednoducho nevieme vyjsť von, a my jednoducho nedokážeme spomaliť.

Tento rýchly životný štýl spôsobuje, že sa cítime byť unavení, skleslí, netešíme sa zo života, a v konečnom dôsledku to vedie k závažným ochoreniam.

Čo je však najhoršie, veľa takýchto ľudí si to ani neuvedomuje, že je to na nich priveľa a sú naozaj preťažený. V každodennom zhone si zvykli na tento spôsob života, a zdá sa im to normálne takto žiť.

V dnešnom článku vám prinášame 8 jasných signálov, ktoré odhalia ako na tom ste, a či by ste mali spomaliť.

Nebojte sa zrelaxovať a pomedzi všetky tie povinnosti, hlavne nezabúdajte žiť. Život máte predsa len jeden!

1) Ťažko sa vám stáva z postele

Áno, áno, aj tí najpokojnejší z nás, alebo jednoducho každý má miestami chvíľky, kedy by kráľovstvo zvané posteľ neopustil a najradšej by prespal celý deň. Ale ak sa cítite opakovane veľmi unavený, psychicky aj fyzicky, a pretrváva to dlhšie, je čas zastať a vykonať inventúru všetkých starostí, ktoré vás ťažia. Stres nás totižto veľmi oberá o energiu, keďže “tajne” zapne všetky systémy v tele na plné obrátky a my sa tak môžeme cítiť oveľa viac vyčerpaní.

2) Máte problém zo zaspávaním

Presný opak predchádzajúceho bodu. Ďalší signál, ktorý vám hovorí, že ste vystavený až príliš veľkému stresu je, že celú noc sa prehadzujete zo strany na stranu, trháte sebou a snažíte sa zaspať, no spánok nie a nie prísť. Celý čas premýšľate nad starými úlohami a problémami, a v podstate v čase, keď ste pripravený ísť spať, len sami seba pretlačíte cez bod vyčerpania. Stresové hormóny pumpujú cez vaše telo na nezdravých úrovniach, len aby vám pomohli doslova prežiť ďalší deň. A ak sa takéto noci, po ktorých sa cítite viac vyčerpaný, než vyspatý či oddýchnutý pravidelne opakujú, možno by ste si mali urobiť vo vašom dennom rozvrhu niekoľko voľných miest.

Pokračovanie článku na druhej strane…

Stránky: 1 2